BOA – Berichten Overal en Altijd
BOA is een eigentijdse, betaalbare toepassing waarmee u alle inkomende en uitgaande communicatie – die uiteraard via verschillende kanalen gebeurt – kunt registreren en verwerken. Door de open architectuur is integratie het sleutelwoord: gekoppeld met de authentieke bronnen voor adresgegevens van personen en bedrijven, gekoppeld met Cobra om vanuit uw briefwisseling snel een agendapunt aan te maken en op te volgen, gekoppeld aan de Persoonlijke Informatiepagina zodat de Burger te allen tijden de status kan raadplegen, gekoppeld aan digitaal ondertekenen en elektronische kanalen zoals My e-box, zodat u uw processen volledig kan digitaliseren …
Digitaal
Gekoppeld aan digitaal ondertekenen
Digitaal²
Gekoppeld aan digitale platformen zoals My e-Box
Digitaal³
Door de open architectuur is integratie het sleutelwoord.
Notulenbeheer met Cobra
Meer dan 120 Vlaamse Lokale besturen verminderen hun administratieve werklast met de notuleertoepassing Cobra. De voorbereiding, verwerking en ontsluiting van College, Gemeenteraad, MAT, Besluiten Secretaris, Besluiten Burgemeester, de verschillende commissies en comités gebeurt eenvoudig en efficiënt. De link naar verschillende digitale tekenplatformen maakt volledig digitaal werken mogelijk, zo bespaart u niet alleen tijd, maar ook papier.
Schepenen en raadsleden bereiden de zittingen voor via een de gebruiksvriendelijke module Cobra@Home, van thuis of overal waar ze zich thuis voelen.
Flexibel
Integratie
Digitaal
CRM@Bestuur
Met CRM@Bestuur beschikt u over een centraal beheersysteem van contactgegevens gekoppeld aan de authentieke bronnen. U vult de gegevens uit de authentieke bronnen aan met bijkomende informatie zoals e-mailadressen, gsm nummers en twitter-accounts. Ook relaties tussen personen en organisaties worden eenvoudig ingegeven. Via de gebruiksvriendelijke mailingmodule stuurt u een sms naar de inwoners van de Kerkstraat over de vuilnisophaling, een e-mail naar de secretarissen van uw sportverenigingen over een subsidiewijziging of een uitnodiging via de post aan alle bedrijfsleiders van ondernemingen in uw gemeente. Bovendien biedt CRM@Bestuur u een overzicht van alle contactmomenten met burger en organisatie.
Integratie
Op maat
Meerdere kanalen
Interesse in een vrijblijvende demonstratie?
Ook interessant
a-Loket
e-Loket
Digitalisering van uw werkprocessen
Digitalisering en automatisering van processen voor de lokale overheid zijn strategische kerncompetenties van de Cevi Group. We bieden verschillende oplossingen en componenten die u ondersteunen om uw processen verder te digitaliseren. Denk hierbij aan het digitaal ondertekenen van documenten, het digitaal afleveren van documenten, bijvoorbeeld in My e-Box of aan de Magda documentendienst, het uitwisselen van statusinformatie of notificaties met Mijn Burgerprofiel …
Persoonlijke InformatiePagina (PIP)
Digitaal ondertekenen met Cevi.DSS
Een belangrijk onderdeel in de digitalisering van processen is de digitale handtekening. Het digitale handtekenplatform van Cevi/Logins, Cevi.DSS (Digital Signing Service), biedt u een oplossing die geïntegreerd is met onze toepassingen en die u de mogelijkheid biedt manueel documenten op te laden.