Thuiszorg

Vandaag maken 93 organisaties (gemeenten, OCMW’s, zorgbedrijven …) gebruik van onze thuiszorgoplossingen. Cevi/Logins heeft dan ook het meest functierijke aanbod op de markt van de publieke thuiszorg. Wij kunnen uw organisatie een geïntegreerde oplossing aanbieden vanaf intake tot facturatie en dit voor al uw thuiszorgdiensten.

De oplossing kan modulair opgebouwd worden naargelang de noden van uw digitaal transformatietraject en met een koppeling naar een BBC-boekhouding van uw keuze.

 

Overzicht van ons thuiszorgaanbod

NH Gezinszorg en aanvullende thuiszorg

Met de toepassing Gezinszorg- en aanvullende thuiszorg beheert u uw klanten en medewerkers. Deze module zorgt voor een automatische VESTA-koppeling van de gegevens voor de subsidiëring van klanten, personeel en hun prestaties.

Gezinszorg vertrekt vanuit een centraal cliëntendossier en vult die basisgegevens aan met gegevens die relevant zijn voor het verlenen van gezinszorg aan cliënten (sociaal onderzoek, BEL profielschaal, hulpperiodes). Met die gegevens berekent het programma de bijdrage rekening houdend met de wetgeving.

N

Meerdere dienstverleningen

Beheer van meerdere dienstverleningen in 1 module (gezinszorg, poetshulp, Vesta, huishoudhulp, klusjesdienst)

N

Bestandskoppeling aan dossier

Beheer van centraal klantdossier met KSZ-link en mogelijkheid om diverse bestanden te koppelen

N

Berekening klantbijdrage

Automatische berekening van klantbijdrage rekening houdend met de wetgeving

NH Dienstencheques

De toepassing Dienstencheques helpt u om de administratie rond de werknemers en gebruikers net als de facturering van de dienstencheques centraal en efficiënt te beheren.

Het afgifteborderel voor Sodexo kan aangemaakt worden na facturering. Bovendien kunt u de toepassing, indien gewenst, uitbreiden met de mogelijkheid het onderscheid te maken tussen elektronische en papieren dienstencheques enerzijds en de module individuele facturering anderzijds.

N

Gedetailleerd overzicht

Gedetailleerd overzicht van de dienstencheques van de cliënten, het aantal te ontvangen cheques en het aantal reeds ontvangen cheques

N

Saldoverwerking

Saldoverwerking bij het beheer van de dienstencheques

N

Sodexo-import/export

Import/export-functionaliteit van en naar Sodexo

Planningmodule Rostar CAS

Rostar CAS is een krachtige planoplossing waarmee u uw medewerkers voor thuiszorgdiensten, zoals poetshulp en gezinszorg op een overzichtelijke manier kunt inplannen.

De toepassing stelt de planner in staat om de planning vanuit verschillende perspectieven te bekijken zodat de planning efficiënter kan gebeuren. De uitgebreide functionaliteit biedt voor elk roosterprobleem in een zorgorganisatie een oplossing.

Dankzij de sterk grafische interface is alle informatie op het scherm zichtbaar: wie is waar, wie is ziek, wie heeft vakantie, wie staat op de wachtlijst, welke klanttaken zijn prioritair, aantal keer dat een klant dit jaar heeft geannuleerd …

N

Verbeterde communicatie

Verbeterde communicatie met de medewerkers en klanten dankzij e-mail, SMS en/of push-functionaliteit

N

Automatische berekening afstanden

Automatische berekening van de reisafstanden woon/werk- en werk/werk-verkeer per soort vervoersmiddel (fiets, auto, bromfiets …)

N

Rapportering

Maak uitgebreide rapporten op basis van elk gegeven als managementinformatie

NH Maaltijdbedeling

De New Horizon toepassing Maaltijdbedeling helpt u om de interne organisatie van uw dienst maaltijdbezorging vlot te verwerken en de maaltijden nauwgezet te factureren met de module Diverse facturering.

U vertrekt vanuit een centraal cliëntenbestand (individueel dossier) en vult deze basisgegevens aan met gegevens die relevant zijn in het kader van maaltijdbedeling aan cliënten (soort dieet, soort menu, afwerking, ronde …).

Dankzij menubeheer kan u makkelijk de inhoud van (meerdere) menu’s bijhouden en eventueel kopiëren naar andere weken. Bestelformulieren kunnen worden afgedrukt, zodat de cliënt zijn keuze kan doorgeven.

N

Centraal cliëntenbestand

Geen dubbel werk meer dankzij centrale dossiers met juiste gegevens.

N

Menubeheer

Meerdere menu’s beheren en daarmee bestelforumieren afdrukken.

N

Facturatie

Factureer steeds correct dankzij een link met de BBC-boekhouding.

Interesse in een vrijblijvende demonstratie?

Ook interessant

Sociale Dienst

Totaalpakket voor maatschappelijk werkers en administratieve medewerkers voor de ontvangst en begeleiding van cliënten.

Meer weten

Kinderopvang

Met Koala van Cevi automatiseert u uw kinderdagverblijf of de administratie van onthaalouders in de openbare sector.

Meer weten

Downloads

Events en opleidingen

[add_eventon_el event_count=”5″ number_of_months=”12″ event_type_2=”95″ hide_so=”yes” show_limit=”yes”]