Thuiszorg
Vandaag maken 93 organisaties (gemeenten, OCMW’s, zorgbedrijven …) gebruik van onze thuiszorgoplossingen. Cevi/Logins heeft dan ook het meest functierijke aanbod op de markt van de publieke thuiszorg. Wij kunnen uw organisatie een geïntegreerde oplossing aanbieden vanaf intake tot facturatie en dit voor al uw thuiszorgdiensten.
De oplossing kan modulair opgebouwd worden naargelang de noden van uw digitaal transformatietraject en met een koppeling naar een BBC-boekhouding van uw keuze.
Overzicht van ons thuiszorgaanbod

NH Gezinszorg en aanvullende thuiszorg
Met de toepassing Gezinszorg- en aanvullende thuiszorg beheert u uw klanten en medewerkers. Deze module zorgt voor een automatische VESTA-koppeling van de gegevens voor de subsidiëring van klanten, personeel en hun prestaties.
Gezinszorg vertrekt vanuit een centraal cliëntendossier en vult die basisgegevens aan met gegevens die relevant zijn voor het verlenen van gezinszorg aan cliënten (sociaal onderzoek, BEL profielschaal, hulpperiodes). Met die gegevens berekent het programma de bijdrage rekening houdend met de wetgeving.
Meerdere dienstverleningen
Bestandskoppeling aan dossier
Berekening klantbijdrage
NH Dienstencheques
De toepassing Dienstencheques helpt u om de administratie rond de werknemers en gebruikers net als de facturering van de dienstencheques centraal en efficiënt te beheren.
Het afgifteborderel voor Sodexo kan aangemaakt worden na facturering. Bovendien kunt u de toepassing, indien gewenst, uitbreiden met de mogelijkheid het onderscheid te maken tussen elektronische en papieren dienstencheques enerzijds en de module individuele facturering anderzijds.
Gedetailleerd overzicht
Saldoverwerking
Sodexo-import/export
Planningmodule Rostar CAS
Rostar CAS is een krachtige planoplossing waarmee u uw medewerkers voor thuiszorgdiensten, zoals poetshulp en gezinszorg op een overzichtelijke manier kunt inplannen.
De toepassing stelt de planner in staat om de planning vanuit verschillende perspectieven te bekijken zodat de planning efficiënter kan gebeuren. De uitgebreide functionaliteit biedt voor elk roosterprobleem in een zorgorganisatie een oplossing.
Dankzij de sterk grafische interface is alle informatie op het scherm zichtbaar: wie is waar, wie is ziek, wie heeft vakantie, wie staat op de wachtlijst, welke klanttaken zijn prioritair, aantal keer dat een klant dit jaar heeft geannuleerd …
Verbeterde communicatie
Automatische berekening afstanden
Rapportering
NH Maaltijdbedeling
De New Horizon toepassing Maaltijdbedeling helpt u om de interne organisatie van uw dienst maaltijdbezorging vlot te verwerken en de maaltijden nauwgezet te factureren met de module Diverse facturering.
U vertrekt vanuit een centraal cliëntenbestand (individueel dossier) en vult deze basisgegevens aan met gegevens die relevant zijn in het kader van maaltijdbedeling aan cliënten (soort dieet, soort menu, afwerking, ronde …).
Dankzij menubeheer kan u makkelijk de inhoud van (meerdere) menu’s bijhouden en eventueel kopiëren naar andere weken. Bestelformulieren kunnen worden afgedrukt, zodat de cliënt zijn keuze kan doorgeven.
Centraal cliëntenbestand
Menubeheer
Facturatie
Interesse in een vrijblijvende demonstratie?
Ook interessant
Sociale Dienst
Events en opleidingen