Midoffice en Secretariaat

Elke moderne organisatie hecht veel belang aan klantvriendelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening en een efficiënte werking van de interne organisatie. Cevi ondersteunt de lokale besturen in die visie met een suite van oplossingen in de frontoffice, midoffice en backoffice. Bij implementatietrajecten streven wij naar een intensieve samenwerking met uw organisatie, waarbij wij aan de hand van verschillende overlegmomenten uw prioriteiten bepalen en een stappenplan opstellen voor de implementatie ervan.

Notulenbeheer met Cobra

Meer dan 120 Vlaamse Lokale besturen verminderen hun administratieve werklast met de notuleertoepassing Cobra. De voorbereiding, verwerking en ontsluiting van Raad voor Maatschappelijk Welzijn, Vast Bureau, Bijzonder Comité, MAT, Besluiten Secretaris, Besluiten Voorzitter, de verschillende commissies en comités gebeurt eenvoudig en efficiënt. De link naar verschillende digitale tekenplatformen maakt volledig digitaal werken mogelijk, zo bespaart u niet alleen tijd, maar ook papier.

Raadsleden bereiden de zittingen voor via een de gebruiksvriendelijke module Cobra@Home, van thuis of overal waar ze zich thuis voelen.

N

Flexibel

Pas de toepassing in eigen beheer en zonder meerkost aan op uw werking

N

Integratie

Koppelingen met 3P Overheidsopdrachten, Sociale Dienst, BBC, postregistratie, …

N

Digitaal

Door integratie met digitale tekenplatformen verloopt het volledig notuleerproces digitaal

CRM@Bestuur

Met CRM@Bestuur beschikt u over een centraal beheersysteem van contactgegevens gekoppeld aan de authentieke bronnen. U vult de gegevens uit de authentieke bronnen aan met bijkomende informatie zoals e-mailadressen, gsm nummers en twitter-accounts. Ook relaties tussen personen en organisaties worden eenvoudig ingegeven. Via de gebruiksvriendelijke mailingmodule stuurt u een sms naar de inwoners van de Kerkstraat over de vuilnisophaling, een e-mail naar de secretrissen van uw sportverenigingen over een subsidiewijziging of een uitnodiging via de post aan alle bedrijfsleiders van ondernemingen in uw gemeente. Bovendien biedt CRM@Bestuur u een overzicht van alle contactmomenten met burger en organisatie.

N

Integratie

De juiste informatie vanuit bestaande toepassingen stroomt door naar uw midoffice

N

Op maat

Een oplossing op maat van een Vlaams lokaal bestuur

N

Meerdere kanalen

Een efficiënte online dienstverlening en een efficiënte baliewerking.

Lokale Producten- en DienstenCataloog (LPDC)

In de lokale producten en dienstencataloog LPDC vult u generieke productinformatie vanuit de Vlaamse productencatalogus aan met specifieke lokale informatie. Zo creëert u een lokale authentieke bron van productinformatie die u ontsluit naar uw website en uw balie.

N

Uniform

Dezelfde productinformatie op uw website als aan uw loket

N

Goede prijs / kwaliteit

Op maat van een Vlaams lokaal bestuur tegen een scherpe prijs

N

Herbruikbaar

Bij wijziging van de website moet productinformatie niet opnieuw ingegeven worden

Interesse in een vrijblijvende demonstratie?

Ook interessant

a-Loket

Het a-Loket ondersteunt uw baliemedewerkers. Met een druk op de knop hebben zij zicht op de gegevens van de persoon aan hun loket. Zo hebben ze zicht op alle contacten die de burger heeft met uw bestuur, passen zij eenvoudig de contactgegevens aan of doen zij een aanvraag in naam van een burger of organisatie. Ook productinformatie is eenvoudig opvraagbaar. Een proactieve en klantvriendelijke klantbenadering was nog nooit zo eenvoudig.

Canon Therefore

Met Canon Therefore giet u processen die niet in backoffice toepassingen zitten in een workflow. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de registratie en verwerking van uw post (brieven, e-mails, …)  en de verwerking van inkomende facturen, maar ook aan een oplossing voor dossierbeheer. Met Therefore beschikt u over een oplossing die documenten inleest, centraliseert, de verwerking begeleidt en rapporten genereert.

e-Loket

Een e-Loket biedt de burger via uw website toegang tot het digitaal gemeenteloket. Zo kan hij 24/24 en 7/7 – ongeacht de openingsuren van uw diensten – informatie opvragen, elektronische aanvraagformulieren invullen, uittreksels en attesten aanvragen en ontvangen en het verloop van zijn dossier opvolgen. Dit is efficiënter voor zowel de burger als de ambtenaar.

Persoonlijke InformatiePagina (PIP)

De Persoonlijke InformatiePagina (PIP) geeft een burger of organisatie zicht op zijn dossiers. Contactgegevens worden eenvoudig aangevuld of gewijzigd, de status van verschillende aanvragen is zichtbaar en men kan zich inschrijven op nieuwsbrieven.

Downloads

Events en opleidingen

[add_eventon_el event_count=”5″ number_of_months=”12″ event_type_2=”86″ hide_so=”yes” show_limit=”yes”]