Financiën

Boekhouding voor politie- en hulpverleningszones

De politie- en hulpverleningszones dienen hun boekhouding te voeren volgens de NGB-regelgeving, en vallen dus niet onder de regelgeving van de Beleids- en BeheersCyclus (BBC). Met deze toepassing biedt de Cevi/Logins de politie- en hulpverleningszones een functioneel rijke, gebruiksvriendelijke en eigentijdse boekhouding aan, en dit conform de NGB-regelgeving.

  • Exporteer vanuit elk scherm naar Excel.
  • Sterke consultatiemogelijkheden: ieder invoerscherm laat opvragingen toe op ieder invoerveld (omschrijving, derde, datum, bedrag …).
  • Samenvoegen van dubbele derden.
  • Uitgebreid rappelbeheer.
  • Volledig geïntegreerde inventaris.
  • Gebruik van een productcatalogus.
  • Mogelijk tot afdruk documenten, bvb. factuur, bestelbon volgens een Word sjabloon conform de huisstijl.
  • Geautomatiseerde eindejaarverrichtingen.
  • U kunt diverse documenten, die te gebruiken zijn als bijlage bij de jaarrekening (mutatiestaten activa en passiva, lijst deelnemingen, staat min- of meerwaarden …), rechtstreeks vanuit de toepassing in Excel laten opmaken.
  • Automatische overdracht van openstaande facturen, aanrekeningen, definitief vastgestelde echten, financiële verrichtingen zonder referentie, betaallijsten. Al deze boekingen zijn onmiddellijk opvraagbaar vanuit ieder boekjaar.
  • Mogelijkheid tot toegangs- en databeveiliging, alsook aanmaak van een favorietenmenu.

Verder ondersteunt de toepassing u maximaal bij de integratie met andere toepassingen. 

N

Verwerking loonboekingsbestanden

N

Opladen van externe facturatiebestanden, bvb. facturen Abifire.

N

Automatische afboeking ontvangsten via gestructureerde mededeling d.m.v. oplaad CODA bestanden.

U kiest resoluut voor digitalisering, en hebt nood aan het centraal beheren van de bestelaanvragen, en het goedkeuring van de aankoopfacturen, dan biedt de NGB boekhouding de perfecte oplossing.

  • Vertrekkend van een bestelaanvraag bij de dienst, naar digitale validatie in een zelf te bepalen goedkeuringsflow, tot aanmaak van de definitieve bestelbon. Digitale bijlagen kunnen in dit proces steeds gekoppeld worden aan de registratieschermen en zijn op die manier ook steeds raadpleegbaar in uw boekhouding.
  • Voor wat betreft de digitale verwerking van de inkomende facturen heb je meerdere instapmogelijkheden :
    • U scant uw inkomende facturen en koppelt de PDF vervolgens aan de factuurregistratie in de boekhouding. U kan er aanvullend voor kiezen om de goedkeuring van de facturen digitaal te laten gebeuren.
    • U maakt gebruik van een DMS systeem met automatische herkenning van de factuurgegevens (OCR ) en wenst dat deze zorgen voor een automatische registratie van de factuur in de boekhouding. Het kan !

Interesse in een vrijblijvende demonstratie?

Ook interessant

Downloads

Events en opleidingen

Geen komende events / opleidingen

X
X